Regulatorno telo za elektronske medije (REM) ne objavljuje podatke o pojavljivanju državnih funkcionera na televiziji u predizbornoj kampanji, piše CINS.
Pored funkcionerske kampanje, REM izostavlja i to na koji način se govori o subjektima koji se u kampanji pojavljuju u televizijskim programima, da li je to negativno, pozitivno ili neutralno.

Regulatorno telo za elekronske medije (REM) objavilo je izveštaj četvrtog preseka o nadzoru elektronskih medija tokom predizborne kampanje za republičke, pokrajinske i lokalne izbore u periodu od 16. do 22. maja 2020. godine. Prema ovom, kao i prethodnim izveštajima, Savez za Srbiju imao je ubedljivo najveću zastupljenost, sa ukupno 16,16 odsto vremena.

Kako CINS navodi, pored programa televizija sa nacionalnom frekvencijom, u uzorak su ušle i dve kablovske televizije, N1 i Nova S, na čije pozive za gostovanja predstavnici vlasti godinama ostaju gluvi. To je takođe doprinelo pomenutoj distribuciji vremena iz izveštaja.

– Podaci koji se iznose su neprecizni, jer ne odražavaju stvarno predstavljanje aktera u izbornom procesu – rekao je za CINS Zoran Gavrilović iz Biroa za društvena istraživanja (BIRODI).

Član REM-a, Slobodan Cvejić ovim povodom izjavio je kako su podaci iz izveštaja relevantni, ali da nisu kompletni. Cvejić navodi da ne zna koji je razlog stručne službe da važne podatke izostavi iz izveštaja.

Preuzeto sa: https://www.danas.rs/

Kategorije: