Prema izveštaju Regulatornog tela za elektronske medije (REM), mediji su pokretu Dosta je bilo- Suverenisti u referendumskoj kampanji posvetili nula sekundi.

Kako je saopšteno iz DJB- Suverenisti, REM je u okviru Sporazuma o poboljšanju izbornih uslova objavio izveštaj za period od 1. januara do 15. januara 2022. o zastupljenosti političkih opcija na nacionalnim televizijama: RTS, RTV, Pink, Prva, B92, Hepi, i kablovskim kanalima N1 i Nova S u kojem se vidi da DJB nije bilo, iako su, pored Ne davimo Beograd jedini imali zvanično registrovanu referendumsku kampanju.

„Po izveštaju REM-a za period od 1. januara do 15. januara 2022. osam nacionalnih televizija su emitovale gotovo 112 sati programa sa političkim sadržajem. Vlasti je pripalo 60 sati, analitičarima 29 sati, drugim učesnicima kampanje 12 sati, a opoziciji deset“, naveo je pokret.

Dodali su da je vreme dato opoziciji podeljeno na 28 političkih opcija, uz ocenu da samo četiri ili pet opozicionih političkih opcija može samostalno da pređe cenzus.

„Gotovo trećinu ukupnog vremena opozicije dobila je SRS Vojislava Šešelja: preko tri sata. Zatim Narodna stranka Vuka Jeremića i Dveri Boška Obradovića po jedan sat. Zatim idu Zavetnici sa 48 minuta, DS i DSS sa po 28 minuta, Ne davimo Beograd 25 minuta, Кreni Promeni 23 minuta, Skupština slobodne Srbije 22 minuta, Stranka slobode i pravde 18 minuta. DJB-Suverenisti su imali 0 sekundi u medijima“, navedeno je u saopštenju.

DJB je ocenio da ovaj prvi javno dostupan izveštaj REM-a konačno i u brojevima potvrđuje postojanje medijskog mraka i potpune manipulacije u medijskom prostoru gde su se praktično svi mediji pretvorili u propagandne kanale i da nema neke velike razlike između medija bliskih vlasti i navodno opozicionih medija.

Preuzeto sa: https://www.danas.rs/

Kategorije: